flag en
  • ابعاد متناسب با محل نصب

در هنگام خرید کابینت توجه شود که  محل نصب کابینت عمق کافی و عرض کافی برای نصب کابینت را دارد و توجه شود که درب سرویس بهداشتی به راحتی باز و بسته شود و برخوردی با کابینت نداشته باشد.

  • سهولت نصب و لوازم جانبی

وجود تمامی لوازم جانبی موردنیاز مانند دستگیره، پیچ نصب بر روی دیوار، مهره، پایه ها و همچنین راهنمای کاربردی نصب ضروری است.

  • خدمات پس از فروش قطعه

نصب صحیح محصول جزء عوامل مؤثر بر عملکرد و زیبایی آن است که بهتر است توسط شخصی ماهر و از طرف تولیدکننده یا نماینده آن انجام پذیرد. همچنین پاسخگویی تولیدکننده در مورد هرگونه نقص فنی یا نقص عملکردی محصول و در صورت لزوم تعویض آن با یک قطعه سالم، از معیارهای انتخاب محصول است.

  • بسته‌بندی مناسب

  • استفاده از یرق آلات و دستگیره و پایه های با کیفیت

پایه های کابینت ها به دلیل اینکه به دلیل شتشوی مکرر کف سرویس بهداشتی مرتباً مرطوب می شوند. لذا استفاده از پایه های استیل و ضد آب برای جلوگیری از زنگ زدگی پایه ها ضروری است. و از آنجایی که پایه های کروم ظاهری مشابه پایه های استیل دارند. از فروشنده در مورد جنس پایه های کابینت سوال شود.
استفاده از لولاهای آرامبند علاوه بر جلوگیری از آسیب به کابینت، از تولید صدای زیاد حین حین بسته شدن درب کابینت جلوگیری می کند.
استفاده از ریل های با کیفیت برای کشوهای کابینت که بهتر است از نوع سه تکه ساچمه ای باشد.
استفاده از دستگیره های ضد زنگ

  • کیفیت بدنه و رنگ

استفاده از ورق PVC تراکم بالا و ضد خش علاوه بر افزایش عمر مفید محصول و حفظ زیبایی ظاهری محصول برای مدت طولانی، از لق شدگی و درآمدن لولاهای درب کابینت پیش گیری می کند.
کیفیت رنگ کابینت از عواملی است که بایستی به آن توجه خاص شود. رنگ های با کیفیت ضد خش هستند و با اشیای تیز آسیب نمی بینند، ضمن اینکه رنگ بی کیفیت با گذر زمان تغییر رنگ می دهد و سفیدی آن به زردی می گراید.

  • تنوع مدل

بالا بودن تنوع مدل‌های تولیدی یک تولید‌کننده، قدرت انتخاب مشتریان را با سلائق مختلف افزایش می‌دهد.

تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به چینی بهداشتی نوین سرام می باشد

طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط توسعه گران آریاز AriazDevs - 2018 ©